"Durma kendini hatırlat"

Kurtuluşa son 1 hafta!
Haftaya pazar günü saat 3-4 gibi resmen sınavlar bitmiş olacak.Liseden de mezun oldum.Her şey o kadar hızlı ilerledi ki buraya bilgilendirme yazısı bile yazamadım ama çok özledim biliyor musunuz?
Burası bana yalnız hissettirmeyen tek sosyal mecra olabilir.Gerçek hayatta diyeceğim ama gerçek hayatla sanalın pek farkı kalmadı artık.İç içeyiz.O yüzden hayatım diyeyim.Hayatımda bir yere ait değilmiş gibi hissettiren çok anım oldu.Etrafımdaki insanların suratlarına bakıp "Ne yapıyorum ki?" diye sorguladığım çok oldu.Tanıdığını düşündüğün biri tarafından hayal kırıklığına uğratılmak zaten günlük hayatın bir parçası.Burasıysa hiç öyle hissettirmedi.Ne zaman gelsem kabul edildiğim bir yermiş gibi hissettirdi.Yazılarımı hala okuyan birkaç kişi kalmış da olsa o birkaç kişinin burada olduğunu bilmek bile yetiyor.Teşekkür ederim o yüzden :")



Lise hayatım da bitti.Hiç bitmeyecekmiş gibiydi.Gerçekten.Bugün son karnemi de alınca dank etti.Bu dört senede kaç defa "Her şey bitse" diye düşündüğümü hayal bile edemezsiniz.Ergenlikten sanırım başıma gelen en ufak şeyde bile vazgeçebilme lüksüm varmış gibi geldi.Yavaş yavaş öğreniyorum.Kafamda sürekli tekrarlanan bir söz :"Bu dünyada yaşamak can sıkıcı bir iştir,baylar."
Büyüdüğümü de ne zaman anladım biliyor musunuz? Yapılan iyilikler için minettar olmaya başladığımı fark ettiğimde.Önceden yapılması gereken zaten doğru olan diye düşünürdüm.Sonradan fark ettim ki bu bir zorunluluk değil seçenek.Her insan aynı şeyi tercih etmeyebilir.Bunları fark ettikçe büyüdüm.Değer verdiğin birine bunu göstermek evet yapılması gereken bir şey ama yapmayabilirsin.Sokakta gördüğün köpeği sevebilir veya tekmeleyebilirsin.İnsanlara gülümseyebilir ya da kafanı çevirebilirsin.Bunlar hep seçenek.Sürekli her şeye karar vermemiz gerekiyor.Verdiğimiz kararların da sorumluluğunu almamız gerekiyor.İşte büyüdükçe öğrendiğim şey bu.Daha öğrenecek çok fazla şey var tabiki ama açılışı yaptım ben.
Bu arada size üzücü bir dipnot geçeyim artık nadiren dergi alıyorum aldığımda da ya bilim ya ekonomi dergisi oluyor.Ruhumu sisteme satmış olabilir miyim sadece soruyorum.En yakın zamanda görüşmek üzere!

Yorumlar

Popüler Yayınlar