Yazdan Kalma Fotoğraflar



1.Kahvaltı için gittiğimiz Karadeniz yakınlarında olan bir yer :)
2.Adana'da ki Tarsus Şelalesi :)
3.Antalya-Belek'ten ayaklı bir manzara ^-^


1.Adana'da ki minyatür Özgürlük Heykeli.(Ki bu heykel köyde ^.^)
2.Şeftalinin üzerinde bir şey vardı.Ben de peçeteyle alıyım derken ortaya bu çıktı.(Bu bir işaret mi ?!)
3.Kinder+ Süt = Sağlıklı yaşam :)


1.Yeni saatim,bilekliğim ve yüzüklerimle ben :)
2.Peace sembolü baskılı askılım :)
3.Vee asıl bomba geliyor !
Yazın Niall Horan beni twitter'dan takip etmişti ! 
Sonrasını sormayın ama o an bile güzeldi :)

Benim yaz karelerim böyleydi :)

Not:Bazı bloggerlar ayak fotoğraflarını görmekten hoşlanmıyorlar sanırım ama ben daha önce hiç paylaşmamıştım.Yani tüm amacım bi yerim şişmesin :D Bende paylaşayım tam olsun :P

Öpüldünüz :)

Yorumlar

  1. çok sevdim.
    gelicim yine.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Gel gel bekliyecegim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar modasokagi.blogspot.com,

    Biz modaset.com moda e-ticaret sitesi olarak "Sosyal Destek" amaçlı 18 ünlü sanatçının kendileri için büyük anısı olan kostümlerini önemli bir toplumsal sorun olan aile içi şiddete dikkat çekmek amacıyla sitemizde satışa çıkardık. Kostümlerin satışından elde edilecek gelir, Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası kapsamında 7 gün 24 saat hizmet veren Acil Yardım Hattı’na aktarılmak üzere Aralık Derneği’ne bağışlanacak.

    Sizden ricamız bir moda bloğu olarak böyle bir sosyal sorumluluk projesinde sizinde yer almanızdır. Yapmanız gereken tek şey bloğunuzda aşağıdaki metni en az bir kez yayınlamanız.

    İlginiz İçin şimdiden teşekkürler

    Modaset Ailesi

    Görsel:
    http://blog.modaset.com/wp-content/uploads/2012/05/kostumlerle_el_ele1.jpg


    Eklenecek Metin:

    Kostümleri görmek ve detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.


    18 ünlü sanatçının kendileri için büyük anısı olan kostümlerini önemli bir toplumsal sorun olan aile içi şiddete dikkat çekmek amacıyla "Kostümlerle El Ele" projesi adı altında satışa sunmaktadır. Kostümlerin satışından elde edilecek gelir, Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası kapsamında 7 gün 24 saat hizmet veren Acil Yardım Hattı’na aktarılmak üzere Aralık Derneği’ne bağışlanacak.

    Kim hangi özel kıyafetini bağışladı?

    Türkan Şoray, “Küskün Çiçek” ( 1979) filminde giydiği yeşil, ipek takım elbisesini,
    Huysuz Virjin, “Huysuz’la Görücü Usulu” programı için kendi diktiği kostümünü,
    Ebru Gündeş, Tv programı ve yeni albümünün ilk konserinde giydiği 5 kostümünü,
    Emel Sayın, “Devlerin Büyük Buluşması” projesinde giydiği mercan rengi tuvaletini,
    Sibel Can, Altın Kelebek 2011 Ödül Töreni ve 41. yaş gününde giydiği kostümünü,
    Hülya Avşar, konserlerinde giydiği 2 elbiseni,
    Nurgül Yeşilçay, 2008 Altın Portakal ödül töreninde giydiği kıyafetini,
    Meyra, son albümünün kapak fotoğrafında üzerinde olan kostümünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir organizasyon düzenlediğiniz için teşekkür ederim. Ben paylaşabildiğim yerlerde paylaştım.Umarım yardımım dokunur :)

      Sil
  4. kinder bayılırım.
    kinder süt ne güzel ikili.
    :)
    özgürlük heykeli alla alla niye ki.
    :)
    beş yıldızlı otel ha.
    ayak fotosu da şirin olmuş ki.
    :)
    şeftali de hoşş.
    :)
    güzelmiş tatilin sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :)
      Yani bana hiç sorma bilmiyorum ama sanırım o heykeli oraya koydurtan adam daha birçok ülkeden de bir şeyler koymuştu sanırsam :D

      Teşekkürler :) Ters bir şey bekliyordum ama sevindim :)

      Şeftali ^^

      Benim ki güzeldi :) Senin ki nasıldı ? Uzun zamandır konuşmadık :) İstanbul'daydın sanırım

      Sil
  5. allam ya ben sana ters bişi nasıl sölerim ki deliii.
    bi öykümde ayak fotoları ile tatlı tatlı dalga geçmiştim onu okudun herhalde.
    :)
    orda takılmıştım sadece.
    o kadar kötü ayak fotoları koyuyolar kiii.
    baksana senin foto ne ciciş.
    :)
    yazın iş hayatı benim yine aynı.
    bak okul hayatı ne keyifli.
    okulu hiç bitirmeeee.
    :)
    işte işler ev işleri filan.
    gece uyku öncesi blog.
    bi kere denize gittim o da bayramda.
    ayvalık, akçay filan işte.
    bi de kitap müzik sinema konser filan işte.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Orda bir niall horan gordum sanki one direction ı sever misin?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar