Anne Hathaway de Evlenmiş ! :O

 Anne Hathaway'de evlenenler kervanına katıldı.

Yine sizlerle bir düğün için buluşmaktayım.Bu düğün haberleri de gelip gelip beni buluyor yani benim suçum yok hakim bey.

Anna'cığımız Adam Shulman  adlı bir bey ile Big Sur,California'da  29/09/2012 tarihinde evlenmiş.

Gelinlik Valentino'dan. Bu arada Valentino Garavani, Anne için "Kızım gibidir." ifadesini de kullanmış :)



Gelinliğin detayları çok hoşuma gitti.Gelin de güzel olunca zaten ne giyse yakışacağı için ;)
Kuğu gibi olmuş derler ya aynen öyle.


Damat da yakışıklı yanisi :)
En çok şaşırdığım sanırım nikah yüzükleriydi.Bilmiyorum,bana çok sade geldi.Sonuçta Holywood ünlüleri süsü püsü çok seviyor ya :) Gerçi Anne her zaman sadelikten yanaydı.O da başka bir konu.

Öptüm :) 







Yorumlar

  1. sahiden kuğu gibi olmuş. kıyamam ne tatlı şey bı anne ya.

    neyse yeni bilgisayarın işe yaramış bari.
    :)
    görebildik seni.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya :) Herkes evleniyor bu ne :D

      Yaradı yaradı :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar