Ünlülerden Seçmeler : Amanda Seyfried

Sizi bugün biriyle tanıştıracağım.Büyük ihtimalle siz onu zaten biliyorsunuzdur.İsim olarak olmasa bile görseniz kesin tanırsınız ;)

3 Aralık 1985'de Amerika'da doğmuş.11 yaşında modellikle kariyerine başlamış.Biz ise onu Mamma Mia'da Sophie Sheridan ve Mean Girls'de karen Smith olarak biliyoruz.Ayrıca Veronica Mars,Big Love ve House dizilerinde de rol almıştır.Sadece bunlarda değil.Onu son zamanlar da birçok filmde gördük.

-Karayip Korsanları : Gizemli Denizlerde
-Sevgili John
-Mean Girls
-Kana Susadım
-Kız ve Kurt
-Chloe : Büyük Hata
-Zamana Karşı
-Rehine

Güzelliği ile dikkat çeken oyuncunun ben stiline bir bakalım derim :)


Günlük hayatta sportif olmayı seven Amanda'nın çantasını bu kombinde beğenmedim.Fazla şık :D


Bu senenin modası olan bu ayakkabılarla rahat bir kombin yapmış.





Davetlerde(onlara öyle mi deniliyordu bilmiyorum) ise şık giyiniyor.Özellikle kolyesini çok beğendim.



Güzel bir kız olduğunu söylememe gerek yok sanırım :)


Çokta sempatik !

Bu hanım kızımızı daha çok göreceğiz gibi duruyor :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar