Kısa Bir Hoşgeldim Yazısı :D

Uzun süredir post atamadım.Önceden programlanmış "Günün Kombini" yazıları da kendi kendine yayınlandı.Teknoloji çok gelişti azizim :D Peki ben bu sürede ne yaptım? Çok gezdim.


Bir Bartın turu yaptık ailecene.Amasra kadar harika bir yer zor bulunur dünya da.Çok ciddiyim.Oysa ki bu güzelliği termik santral kurarak yok etmek isteyenler var.Onlara bu adresten tepkimizi belirtebiliriz.Pazar günü termik santrale hayır demek için bir konser verdiler.
 Bugün ise Safranbolu'yu dolaştık.Çok sıcaktı.Bir ara ölücem beni ameliyatla yerden kazıycaklar diye korktum :D Fotoğraflarla döneceğim aziz dostlarım.






     Not: Blogger yeni görünümüne kavuşmuş.Henüz alışamadım ama yapacak bir şey yok.Değişiklik iyi gelir belki :) 


Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun!

Yorumlar

  1. bikaç gündür sınavların var sanırımsam.
    :)

    YanıtlaSil
  2. bir şey sorucam nasıl günün kombinleri kendi kendine yayınlandı banada formülünü atar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Post atarken altta bir ok var canım ona basınca yayınlama saati filan da çıkıyor işte oradan tarihi ayarlarsan senin belirttigin anda blogger otomatik olarak yayınlayacaktır :)

      Umarım yardımcı olabilmişimdir. Aklına takılan başka biii olursa sor canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar