14 Ocak 2012 Cumartesi

Gereksiz Bir Sınav,Gereksiz Bir Stres.

Yazacak bir şey mi bulamıyorum yoksa bana mı öyle geliyor? :)

Yazmaktan yorulmak diye bir şey benim için imkansız ama sınavlardan yorulmak benim için çok mantıklı.
Sınava gir.Sınavdan çık.Al bu senin puanın.Sınava gir.Sınavdan çık.Al bu senin puanınla kazanabileceğin lisen.Başka derdin var mı MEB ?!

Allah rızası için şu eğitim sistemini bi değiştirsinler,lütfen ya! İnsanların 110 dakikada tüm hayatlarının yönünü değiştiriyorlar.

Tamam bizim eğitim sistemimiz diğer ülkelerden çok daha güzeldir belki de ama daha iyisini yapabilecekken niye yerimizde sayıyoruz anlamadım.Bu sene son SBS grubu yolda ve sınava hazırlanıyorlar.Ya da hayata.Onun arasında ki farkı fark edemeyecek düzeye geldim.

Seneye de yeni bir denek grubunu sınava sokçaklar.Bakalım bu sınav sistemi nasılmış? Nasılsa çocuklar alışkın dimi ? Ah,evet alışkınız sayın MEB.siz bizi umursamayın.Kurbanlık koyunuz zaten ya biz.Sorun yok, sorun yok.Sadece 110 dakika ve sonra özgürsünüz.Ya da tüm yaşamın boyunca sürecek bir esaret ?!

Ben karar veremedim ve açıkçası vermek de istemiyorum.Burayı bunu yazmak beni çok rahatlattı.Saygılar,sevgiler. :)

17 yorum:

  1. :D onların 6,7, yok 8 de var sadece 1 kere onlarınki daha kötü :D bunu düşün tek sınav :)

    sen hangi liseyi istiyorsun? :D

    YanıtlaSil
  2. Onlar 1 kere girecekler bizden sonrakiler :) bunu düşün tek sınavla hayatları değişicek bizim 3 hakkımız var-dı :)



    sen hangi liseyi istiyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Of of :D İçimi bayılttılar yani :D
    Ben Galatasaray Lisesi'ni istiyorum.Ve maalesef bende o denek grubuna giriyorum çünkü bir sene geç başladım okula.Şansıma küseyim :D

    YanıtlaSil
  4. sen şu an kaça gidiyorsun? :D 7 yemi? ama 13 yaşındasın ? :D

    YanıtlaSil
  5. Hıhı 7 ye gidiyorum ve 13 yaşındayım.Hayat işte :D

    YanıtlaSil
  6. :) size tek sınav biz 3.deyiz bu sene :)

    YanıtlaSil
  7. çok haklısın ki.
    hep sınav.
    sbs ygs okul bitince kpss kpds.
    sınavlar yüzünden kimse bi hayat yaşayamıyo.
    evde okulda dersanede herkes.
    herkes bi çeşit bunalımda sanki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Ayse- Şanslı mısınız yoksa şanssız mı bilemedim ki :)

    YanıtlaSil
  9. deeeptone- Sınav sınav sınav.Hep sınava giriyoruz.Hippie mi olsam ki.Tek dertleri BARIŞ.Hem bizim yapamadığımızı yapıyorlar.Yok yok ben kesin hippie olmalıyım :D

    YanıtlaSil
  10. irem.

    ama yine çok sevdiğim bişiyi söledin. bende de o ruh var zati. bi de o işaret işte. make love not war yani. peace.
    :)

    YanıtlaSil
  11. deeptone- :D

    Bence hep beraber hippie olalım.Yanımıza da John Lennon'u alalım.Sıkılınca Bob Marley bize şarkı söylesin.Tek derdimiz yakılan ormanlar olsun.Her gün yüzlerce insan,hayvan,bitki kurtaralım ve ertesi gün için düşündüğüm tek şey "Peace" olsun. :)

    YanıtlaSil
  12. öle yaşayanlar var biliyor musun. herşeyi bırakıp gruplar halinde yaşayanlar. ingilterede filan komünler halinde.
    :) güzel hayat bence de.

    YanıtlaSil
  13. Şimdi her şeyi bırakıp öyle yaşamayı kabul etmek çok zor benim için.Çok da cesaret ister.:)

    YanıtlaSil
  14. biliyorum belki galatasaraydan sonra.
    :)

    YanıtlaSil
  15. ahh bilmem :D ama 3 haktansa 1 hak daha sanssız gibi gerçi biz her sene aynı stres siz 1 sene ama düşünsene 1 kerede 350 aldın? düzeltme şansın yok ama 3 lü sistemde var :) keşke ben geçen sene akıllansaydımda güzel sanatlara şimdi 7 ay^m var çok sıkıştm sbs'de kötü :)):) :D ama sen inşallah galatasarayı kazanırsın :)

    YanıtlaSil
  16. Ayse-

    Aslında haklısın ama benim tanıdığım çoğu kişi de 6. ya da 7.sınıfta çalışmadığı için pişman.Şimdi ne kadar çalışsalar da hatta 500 tam bile yapsalar ortalama çok yükselmiyor.Teşekkürler ya inşallah kazanırıım :))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)