Color Block ( Sanırım böyle yazılıyor :D )

Ocak 06, 2012

You Might Also Like

16 yorum

  1. geçen yaz gündemimizi bayağı bir meşgul etmişti hatta baya kendine hayran bırakmıştı bu color block trendi.Müthiş bir kombin daha görmüş olduk sayende:)))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevmiştim.İnsanların rengarenk olmaları çok hoş oluyordu gerçekten.Ama sanırım artık o kadar da gündemde değil gibi. :)
    Kombini beğenmenize inanın çok sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  3. gömlek ve bilekliği kullan tamam.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Siz öyle diyorsanıız :D

    YanıtlaSil
  5. unutmayacağını biliyordum :) biliyorum yoğunsun ki. ama bekliyodum işte. hiçbişi yapmadım. yoğun bi işgünüydü. gece 10 da yemeğe çıktım sonra kendi kendime frambuazlı pastayla kutladım. eve gidip erkenden uyudum.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Aa ben senin d.gününü hiç unuturmuyuum :D Yoğunum diye dün yazamadım da hep aklımdaydın. Bi frambuazlı pasta ayırsaydın eyiydi :D

    YanıtlaSil
  7. bir bütün pastanın tamamını yeriz belki bigün kıkırdayarak.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Sana pasta kalmazsa sonra bana kızma ama :D

    YanıtlaSil
  9. ha ha ha pastanın bütün kremasını yüzüne bulaştırırım. yıkılırsın gülmekten.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Ee benim de elim armut toplamıyo ya pastanın yarısını yüzünde bulabilirsin :D

    YanıtlaSil
  11. tamam armutları da ben sana yediririm.
    :)
    pastayı ben yerim.
    yok ama kıyamam.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Bak anlatamadım heralde.O frambuazlı pastayı anca 1 saniye görebilirsin sonra o pastayı unuut :D

    YanıtlaSil
  13. taam sen onu yersin ben de seni ısırırım.
    :)

    YanıtlaSil
  14. awesome blog !
    follow me and ill follow you back :)

    YanıtlaSil
  15. bak üstteki kız ne demiş. pazarlık yapmış.

    sen beni izlersen ben de seni izlerim diyo. ne komik diy mi. sevdiysen sen izle değil mi önce.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Of of ne günlere kaldıık :D Takip etmiyim bari ben öyle pazarlıklara gelmeeem :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images