Bayram -.-

Bayram tatilinde ne yaptın ve hasılat nasıl diyen insanlara verecek çok da doyurucu cevaplarım yok maalesef...Ama ben yine de cevaplayayım :D

1.Bayramda ne yaptın?

Bayramda ev-İstanbul-başka bir ev,üçgeni içinde dolaştım durdum.Normalde Akçay'dan dönüyor olacaktım ama nasip değilmiş.Kuzenlerimi de çok özledim o da başka bir konu tabii.Onlar şu anda Adana'da anneannemleri çıldırtmakla meşgullerdir sanırım.Bense tatilin son günü evde pinekliyorum.İçimden hiç dışarı çıkmak gelmiyor.Zaten komşulardan da bir hayır gelceği yok bana! Bir bayram ziyaretine bile gelmedi hiçbiri -.-
Tatilin bana en büyük yararı daha fazla köpekler hakkında araştırma yapmama olanak sağlamasıydı eminim.Hem buralarda bayram kutlanmıyor çünkü herkes memleketine kaçıyor.Geriye kalanlar ise-ki onlar biz oluyoruz-televizyon izliyor,evde boş boş dolanıyor vs vs. Gerçi çok da şikayet etmeye hakkım yok gibi.Hele ki etrafta bu kadar çok felaket varken...

2.Hasılat ne kadar?


İştee geldik dananın kuyruğunun koptuğu yere...Bu bayramda arkadaşlarım 250 Tl'den az toplamazken ben,tahmin edin ne kadar topladım.O canıım beyninizi boşa yormayın çünkü hiç bir hasılata sahip değilim maalesef.Evet,evet bildiniz! Sefilleri oynuyorum."0" TL'lik bir bayram harçlığı kumbaram var.Herkese hayırlı olsuun :D

Hepinize ilerde bol mavili,pembeli paralı günler diliyoruum..!


Yorumlar

Popüler Yayınlar