Hukuk mu okuyacağım?!

Selamlar!
Başlıktan da anlaşılacağı üzere mesleğimi seçmiş bulunmaktayım.(Sanırım) Üniversite yerleştirme sonuçları da açıklandı ve artık bir hukuk öğrencisi olarak yazıyorum.Bilmiyorum her şey çok ani gerçekleşti.Hayallerim bu yönde değildi kesinlikle ama gerçek hayat tarafından durduruldum ve mantıklı tercihi yaptım.Umarım güzel olur her şey.

Onun dışında ehliyetimi alacağım.E-devlet şifrem bile var.Yetişkincilik oynuyorum anlayacağınız.Yaşadığım yerin sokaklarında yürürken kendimi hala 13 yaşında hissediyorum ama 19 oldum bile.Büyüdüğünü anlamadan büyümek.Hayat bu şekilde ilerliyor sanırım.Ne istediğimizi bilemeden ilerleme hali.En güzelini umma hali.Değiştiğini düşünmeden değişme hali.

Kısa bilgilendirme yazımı da bitirdiğime göre modaya ani dönüş yapmak istiyorum.Polyvore stil önerilerine başlarım gibi geliyor.Onun dışında isterseniz İstanbul'a yerleşme,üniversite,hukuk okuma sürecimi de paylaşabilirim.Tabi sonuncusu hazırlığı geçebilirsem olur.

Kişisel yazılar da yazmak istiyorum ama onun için ayrı blog mu açmalıyım yoksa buradan mı yazmalıyım bilemedim.Bu konuyu da düşüneceğim,önerileri bekliyorum :)

Şimdilik sevgiyle kalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar