"Anlatmıyor,anlatsa kurtulur."

Uzun zaman oldu.En son 2 sene önce yazmışım neredeyse.Şaka gibi geliyor şimdi düşününce.Zamanın bu kadar hızlı geçtiğini insan idrak edemiyor pek.
Neler mi değişti?Değişen çok şey var ve bir o kadar da az şey.Bilmiyorum aslında gerçekten.
Çok güzel yerlere gittim.Çok güzel insanlarla tanıştım.Çok güzel anılara sahip oldum.Çok ağladım.Çok da güldüm.İnsanların dengesizliklerini kabullendim.Kendi dengesizliklerimi kabullendim.
Çok sevdim.Çok sevildim.İkisini aynı anda beceremedim.Olsun.
Pişman olacağım şeyler yapmaktan çok korkuyordum.Yaşadıklarımdan pişman olmadım pek.
Aa 18'ime girdim! Bir anda kendimi büyümüş hissetmedim.Az biraz yaşlanmış hissettim.Ayaklarım biraz daha sağlam basıyor sadece.İnsanları görünüşüne göre yargılamamayı öğrendim.
Yalan söylemeyi pek beceremem ama yeterince yalan söyledim.Rahatsızlık veren bir durummuş.Zorda kalmadıkça söylememek gerekiyormuş.
Dediğim gibi güzel şeyler yaşadım.Modadan uzaklaştım.Moda dergileri yerine edebiyat dergileri almaya başladım.Kelimelerin insanları nasıl incitebileceğini her seferinde daha iyi anladım.
Şu hayatta yapılabilecek en kötü şeyin kalp kırmak olduğuna karar verdim.Kırılan kalplerin acısının kıran kişiye aktarıldığını da fark ettim.

Yazmaya geri dönmek istiyorum aslında ama ne yazacağımı bilmiyorum gerçekten.O yüzden size soruyorum.Seneye sınava gireceğim için sınav günlükleri tarzı bir seri başlatabiliriz.Gittiğim yerler hakkında konuşabiliriz.Kitaplardan,filmlerden bahsedebiliriz.İnsanlar hakkında konuşabiliriz.
Öyle yani.Hoşça kalın şimdilik!

                                 
                                          Almanya'dan alakaya maydanoz bir bina resmi

Yorumlar

  1. :) Yaz işte farketmez:))Yeterki yaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o kadar uzun süreden sonra bile unutulmamış olduğumu görmek o kadar sevindirdi ki beni :") çok teşekkür ediyorum yorum için :)

      Sil
  2. Ama bir daha geldiğinde yirmi olma lütfen:)) çok ara verme:)) özleniyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ahaha ben de olmamayı umuyorum 😂 Çok teşekkür ederim ben de özlüyorum sizi 😌

      Sil
  3. heey hadi amaaa annat her şeyi. sınav günlüğü de olsun gezdiklerini de anlat o dediğin yalanları her şeyiiii bi de tabisi modaaa. iyiyim ben deee. yazıyorum yine aynıııı :)

    YanıtlaSil
  4. heeeey annatsanaaaa hadiiiii yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. heey okul nasıl yaa. dur şimdi kaçıncı sınıf oldun ki. hani senin bi hesabın vardı. tumblr mı flickr mı ne hesabıydı, ordan bakıyodum senin okul sınıf muhabbetlerine yaa. hatırladın mı. sınavlar filan işte, arkadaşların, fotoların, hatta evde yatak odasında aynada bile çekiyoduun. annat amaa. var mı o hesabın bir de, veya face insta filan, bak benim blogda yanda var hesaplarım işte. annat amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liseden mezun oldum ya ben :( Zaman o kadar hızlı geçti ki öf çok özlemişim seni de yorumlarını da :") Instagram kullanıyorum şimdi bir de twitter.Takipleyeyim seni hemen.Anlatıcam ya çok az kaldı son 1 hafta!

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar