Okul Serisi // Serbest Kıyafet

Herkese merhaba !Bildiginiz gibi okullar acılıyor ve herkes biraz buruk çünkü yaz tatili bitmek üzere maalesef :(
Yaz tatilinin hepsini boş geçirmiş biri olarak söyleyebilirim ki yaz tatili harikaydı ve şimdi bitmek üzere.
Bu sene liseye başlayacak olan ben okul için ayrı bir heyecanlıyım ve benim gibi bir sürü insanın olduğunu biliyorum :) 
Bazılarımız okula formayla gitmeye devam edecekken bazılarımız serbest kıyafete geçmiş diye biliyorum ama serbest kıyafet denilince de pek serbest değilmiş sanırım.Bizim okul formayla devam edecekmiş o yüzden benim kıyafet konusunda pek derdim yok ama olanlarınız var.Forumlarda filan görüyorum ve çoğu kişi-özellikle yeni liseye başlayanlar-kıyafetleri konusunda endişeliler.Ben de birkaç kombin paylaşmak istedim.Bazı kombinlerde dar pantolon veya tayt var ve sanırım okullarda bunları giymek yasak.
Benim kendi düşüncem,eğer tayt ya da dar pantolon giymeyeceksek serbest kıyafet olmasının anlamı yok.Tamam tayt yine bir derece giyilmemeli belki ama benim geniş paça pantolonum bile yok :D Kot giyilebiliyor mu onu bilmiyorum ama umarım en azından ona izin veriyorlardır.
Yani aşağıdaki kombinlerdeki dar pantolonları filan ispanyol paçalarla ya da kot olabiliyorsa kotla değiştirip kullanabilirsiniz sanırım :)
 Herkese harika bir okul yılı diliyorum ve okul serisi devam edecektir :)


Buradaki taytı,kotla değiştirebilirsiniz mesela :)


Bu da serin sonbahar günleri için ideal gibi geldi bana :)


Benim en sevdiğim kombinlerden biri çünkü çok basit ve herkesin evinde mutlaka olan kıyafetler :)


Buradaki pantolonu İspanyol paçayla değiştirebilirsiniz.(Koton'da bu renkte İspanyol paça görmüştüm.)


Ve evet bu kombinde çok tereddüt ettim çünkü şort giymek de büyük ihtimal yasaktır ama siz yine şık pantolonlarla giyebilirsiniz :)

Umarım yardımcı olmuştur.Önerileriniz ya da istekleriniz varsa belirtebilirsiniz :))


Yorumlar

Popüler Yayınlar