Erkeklerde Mint Yeşili :)

Uzun bir süredir post atamadım.Bu postta ne zamandır aklımda olan bir posttu :)

Erkeklerde mint yeşili kullanımını destekleyen biriyim.Yaza uygun bir renk olduğunu düşünüyorum ama benim de bazı sevdiğim kullanım şekilleri var tabii :)

Mesela mint yeşilinin t-shirtle beraber kullanılmasını seviyorum.Ondan daha çok sevdiğim şey ise bir takımda kullanılması.Erkeklerde en sevdiğim giyim tarzı zaten gömlek üzeri kazaktır.Yazın da kazaklar yerlerini ince ceketlere bırakır.Tamam,yazın o sıcağında ceketle pişsinler ölsünler demiyorum ama şıklık biraz zahmeti de gerektirir.Biz ne kadar zahmete giriyorsak onlar da girmeli.
Kadın erkek eşitliği,pleasee :))


Bakın mesela bu kombinde rahatlığın ön planda olduğunu görebilirsiniz.Taktığı şapka,bluzu ve gözleri öyle güzel bir uyum içerisinde ki söz söylemeye pek gerek duymuyorum :)


İştee benim en sevdiğim tarz.Yolda görsem elini sıkıcam,tebrik edicem.Apaçiler ve emolar yüzünden böyle şık giyinenler o kadar azaldı ki.Oysa ki göze ne kadar hoş geliyor böyle kombinler .

Eğer sizinde erkeklerin giysileri hakkında söyleyecek bir şeyiniz ya da "İrem keşke şu parçayla da bir iki kombin paylaşsan." derseniz yorum kısmına belirtmeniz yeterli :)

Yorumlar

  1. birinci gibi giyiniyom da evet bu yaz mint olucam işte. karar verdim bile.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaz bende mint olucaam :D Kıskandım :D

      Sil
  2. Doğruya doğru güzel kıyafet, güzel çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) American Horror Story'de ki rolüne hayranım :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar