19 Şubat 2012 Pazar

Mim ! :)

Eveet,sonunda döndüm gibi ! Dün deneme sınavına gittim dershanenin.çıkışta da arkadaşlarla alışveriş merkezine gittik.Buz pateni , bowling filan.Eğlendik baya :D

Bu mimi bana gönderen Hilal çook teşekkür ederim.Harika bir mim olmuş.Çokta eğlencelii ! :))

1.En çok sevdiğin şeyler nelerdir?
 En çok sevdiğim şey kitap okumak,resim yapmak,fotoğraf çekmek ve tabi ki bloga girmek olarak sayılabilir.Bunlar sadece aklıma gelenler :)


2.Bilgisayarda vaktini ne yaparak geçirirsin ?

Buradada yazdığım sitelere giriyorum.Bloga girince zaten diğer sitelere bak filan derken pek zamanım kalmıyor başka şeylere :) Birde dizimag'tan dizilerimi izliyorum.Takip ettiğim 3 dizim var.Onları da bir ara paylaşırım :)


Bir tane örnek vereyim barii 
Jane By Design ! 
:)


3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğin ?
Şu ana kadar en sevdiğim film Monte Carlo. Bu filme aşık oldum resmen.İçinde Lei'nin oynaması ve Paris'te geçmesi aşık olmamın en büyük nedenlerinden zaten :)


Lei ve müstakbel sevgilisi :)
Sadece film icabı yani yanlış dedikodu yapmış olmayak :D

4.Şu anda almak istediğin şeylerin listesini yapsan bunlar neler olur ?

Almak istediklerimi yazsam yazamam :D Nasıl bir cümleyse o da :D Neyse bulsam alıcam dediklerimi paylaşayım bende :)

***


***


En çok istediğim !


:)


:))


Harika dimii :)

5.Şu sıralar en çok dinlediğin 3 şarkı nelerdir ?

#Don't Worry Be Happy-Bob Marley
#Best Thing I Ever Had-Beyonce
#Padam Padam-Edith Piaf

Bu mim tüm sevenlere gelsin :D
Özellikle mimlediklerim 
1.Deeptone
2.Moda Evimiz
Yapamazsanız ya da yapmazsınız kızmam ama belki dövebilirim -.- 
Şaka şaka yapmazsınız canınız sağolsun :D

2 yorum:

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)