Peace


                                       PEACE FOR ALL WORLD..!

Yorumlar

  1. ne güzel pasta bu. ve ne güzel sölemişsin. ama bak çok heyecanlandım. peace işareti çok severim. hatta hayatımın temellerinden. parmağımda yüzüğü var. duydun mu bilmem eskilerden john lennon diye bi müzisyen var. onun çok sevdiği laftır. make peace not war, make love not war, hatta şarkısı bile var, give peace a chance, dinlesene, bi de imagine dinle, sözleri müthiş, hatta 20. yüzyılın en iyi şarkısı seçilmiş. bunu yazmanı çok sevdim ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu yeni keşfettim süper bir blog çoook sevdim :)

    PEACE FOR ALL WORLD..! demek istiyorum bende yeni yıl mesajı olarak...(zor olsada)

    YanıtlaSil
  3. deeptone- Pasta acayip güzel görünüyoor :D Peace yüzüğün olması çok harikaa bende istiyorum :) Gerçi bende küpesi var rengarenk ama artık pek küpe kullanmıyorum. Yani yüzüğü olsa harika olurdu :D John Lennon'u kim tanımaz ki ?! O bir efsanedir. Böyle bir adama dünyanın verdiği övgü onu öldürmek olmuştu . Şarkıları kendi olduğunda daha güzel , Beatles'sız daha bir kendi oluyo sanki :D Hem zaten böyle peace filan diyen herkes öldürülmemiş mi ? Bu dünyada insanların iyiliğini istemek suç ve cezası da ölüm(müş) demek ki...

    YanıtlaSil
  4. gps87blog- Hehehe :D Beğenmene çok sevindiim :) Senin blogun da çook güzeel :)) Ya tüm dünya için barış demek zor olmamalı normalde ama işte nasıl oluyorsa bunu zorlaştırdıkça zorlaştırıyorlar maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. kaybolma olur mu.
    foton güzeldi ama paris de güzel.
    :)
    bugün yorumun geldi. sevindim. iyisin.

    YanıtlaSil
  6. deeptone-

    Ben hiç kaybolur muyuum? :D
    Şu anda normalde beden dersinde olmam gerekirken resim dersindeyim ve bilgisayara giriyorum.Hayat garipliklerle dolu :D :D

    YanıtlaSil
  7. evet hayat çok tuhaf.
    :)
    ama neyse ki senin gibi pembe pamuk şekerli uçan balonlar var ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Vaay hem pembeyim hem pamukum hem şekerim hem de balonum.He bide uçuyorum.Ay ben ne harika bir varlığım öyle :D :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.Yorumlarınız benim için çok önemlii :)

Popüler Yayınlar